Kwiecień 23, 2024, 19:54:45
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj
Aktualności: Prace.

Memoria



Autor Wątek: Przekazania walk  (Przeczytany 951 razy)

Watriss

  • Admin
  • Przybyszcz
  • *****
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Przekazania walk
« dnia: Styczeń 05, 2015, 01:17:54 »
Drogi czytelniku pozwól mi na przypomnienie do czego służą statystyki zanim przejdziemy do walki. (Jeśli nie czytałeś o statystykach zrób to gdyż poniżej masz skróconą wersje.

Żywotność: HP postaci.
Siła: Obrażenia jakie zadajemy po ciosie fizycznym.
Wola: Obrażenia jakie zadajemy po ciosie magicznym.
Szybkość: Prędkość poruszania się.
Zwinność: Szansa na unik.


Jak wygląda walka?

Bardzo prosto jedna atakuje druga broni, albo obie atakują, albo wszyscy idą na samobój...Przecież wiesz jak to wygląda.

Może jakieś zasady walk?

No dobrze. Jednak najpierw wiecie iż walka nie ma sędziego który będzie wam mówił ile zadaliście obrażeni. Czy udał się unik czy nie udał. Wszystko jest w waszych statystykach, a  cała walka zależy od waszych zdolności przewidywania.

I. Jeśli otrzymaliście obrażenia najlepiej będzie od razu odjąć je od HP by nie przegapić momentu swej śmierci.
II. Jeśli twój przeciwnik ma więcej punktów szybkości niż ty zwinności nie ma szans na wykonanie uniku.
III. Co jeśli macie tyle samo punktów szybkości i zwinności? Podzielicie się zwycięstwem. Rzecz ujmując unik uda się w połowie i otrzymacie połowę obrażeni. To samo dzieje się z atakami magicznymi.
IV. Tarcze magiczne? Jeśli tak ową posiadasz. Jej wytrzymałość zleży od Woli, punkty mnożymy przez 5.
V. Co jeśli nie posiadam tarczy? Otrzymujesz obrażenia, nie zależnie przeciwnik używa telekinezy czy telepatii.
VI. Uwaga! Wasze ataki muszą być realne, zarówno fizyczne jak i magiczne inaczej będziecie musieli powtórzyć walkę.


Teraz trochę o ranach i złamaniach.

Siła do 5 punktów rozdania będzie zostawiała za sobą niewielkie rany i siniaki, coś jakbyście się przycięli ostrym nożem. Mniej więcej takie rany które bolą 5 minut i przestają.

Siła od 6 do 15 zostawia średnie rany czyli takie które zostaną na kilka dni.

Siła od 16 do 25 będzie zostawiać za sobą rany poważny, głębokie i mocno krwawiące. Mogące prowadzić do wykrwawienia

Siła od 26 zdolna jest łamać kości.

Oczywiście nie musisz zadawać takich obrażeni. Jeśli chcesz napisz podczas ataku z jaką siłą chcesz uderzyć lecz uważaj! Jeśli twoja siła jest ponad 26 zadając rany średnie (od 6 do 15) zmniejsz obrażenia o połowę. Jeśli twoja siła jest ponad 16 zadając obrażenia niewielkie (do 5) zmniejszysz o połowę.


Po walkach


Jestem pewna że twoje zdrowie spadło, nie martw się nie powróci, przynajmniej nie od razu. Żeby odzyskać zdrowie należy coś zjeść jeśli ma się zakupione specjalne jedzonko lub użyć czaru. Jeśli nie posiadasz żadnej z tych rzeczy musisz wrócić do bezpiecznej strefy (siedziby rasy) i tam odpocząć.
 

 

 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2015, 03:58:47 wysłana przez Watriss »

 

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
radarodzicowsp289 polskiserwerzycia antyczni off-road4x4wiki regimentpolnocny