Maj 07, 2024, 15:35:59
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj
Aktualności: Prace.

Memoria



Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 [6]
51
Zapisy / Zapis
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 04:09:42 »
Poniżej znajduje się formularz, gdy go uzupełnisz wrzuć go również poniżej. Musi zostać zaakceptowany przez admina.

Imię:
Wiek:
Płeć:
Wygląd:
Rasa:
Cechy:
Marzenie:
Zainteresowania:

52
Wprowadzenie / Moce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 03:54:06 »
Tak zwane okienko na moc zdobywa się co dziesięć poziomów, jedynie magiczny level 6 umożliwia zdobycia jednego.

Moce można wymyślać samemu ale wcześniej należy napisać do administratora.

#Uzdrowienie (polega na wyleczeniu całego straconego zdrowia, Uwaga nie można użyć tego kiedy jest się atakowanym)
#Telekineza (podnoszenie średniej wielkości przedmiotów za pomocą siły woli)
#Teleportacja (Teleportowanie się z miejsca na miejsce. Uwaga jeśli teleportujesz się do innego regionu napisz iż wychodzisz!)
#Telepatia (Polega na czytaniu myśli niezbyt dokładnych, oraz rozmowach przez myśli z znajdującą się w pobliżu istotą)
#Tarcza magiczna (Może ochronić nas cztery razy podczas walki przed magicznym atakiem wroga)
# Klonowanie (pozwala na sklonowanie się nawet kilkakrotnie lecz klony utrzymają się krótki okres czasu, dziedziczą moce lecz są na jedno uderzenie)

Specjalne, do otrzymanie poprzez częste zapraszanie nowych graczy, za pomoc i propozycje względem forum lub wygrywanie konkursów.

#Żywioł cienia (pozwala na kierowanie cieniami, na zmienianie swego ciała w cieni itp.)
#Żywioł wody (możliwość sterowania różnorodnymi cieczami, oraz pełna możliwość wykorzystania ich specjalności pod warunkiem iż pozostaną cieczą)
#Żywioł ognia (ograniczenie jest wyłącznie do ognia ale to i tak dużo)
#Żywioł powietrza (trąby powietrzne, huragany, otręby)
#Żywioł mrozu (śniegi, śnieżyce, lody, zaspy. Zima!)


53
Wprowadzenie / Śmierć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 03:15:19 »
Umarłeś i co dalej?

Pojawiasz się na nowo w zaświatach, lecz żeby z nich wyjść musisz pogadać z strażnikiem. Strażnicy mają ogromną władze nad tym światem.

Koszmar - ponury strażnik, milczący i przerażający
Zemsta - milcząca, wiecznie na coś czekająca
Tortura - szalona, śmiejąca się bez powodu, psychopatka.
Władza - majestatyczna, potężna, żądna posłuszeństwa.
 
54
Wprowadzenie / Waluta Memori
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 02:57:17 »
Zapomnijcie o walucie żyjemy w świecie wspomnień kto by wspominał pieniądze?

Ja. Dobrze, walutę nazwaliśmy morie. Za morie można kupować przedmioty pomagające naszej postaci żyć w tym dziwnym świecie. Mori otrzymujemy za zadania, czasem można znaleźć ją w skrzynkach. Wygrywa się ją za konkury oraz otrzymuje za zaproszenie graczy którzy to potwierdzą wiadomością.
55
Wprowadzenie / Statystyki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 02:47:47 »
Nie będę tłumaczyć wam czym są statystyki gdyż jest to zbędne a w dzisiejszym świecie wie to niemal każdy.
Przejdźmy od razu po co na która statystyka.

Żywotność - energia, potrzebujemy jej do życia, atakami odbieramy energie czyli w skrócie jest to HP postaci. Jeden punkt rozdania w żywotności to 10 HP. Czyli mając 5 punktów mamy 50 HP.

Siła - obrażenia jakie zadajemy przy każdym ataku. Jeden punkt w siłę zadajemy 5 obrażeni. Czyli 1 x 5.

Wola - nasza siła woli odpowiada za obrażenia magiczne, tak samo jak przy silę 1 punkt = 5 obrażeni.

Szybkość - nie myśl by opuszczać tą statystykę ! Inaczej nie trafisz żadnego przeciwnika bo ten wykona unik.

Zwinność - dzięki niej możemy uskoczyć przed atakiem wroga, uwaga nie działa na  ataki magiczne.

Jak zdobywać PR ? Zdobywając kolejne poziomy. Jeden poziom = 5 PR

Jak zdobywać poziom?
Wykonywać zadania i pokonywać przeciwników (nie koniecznie graczy). Zbierając 100 expa wskakujecie na kolejny poziom.
56
Wprowadzenie / Rasy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 02:28:58 »
Harpie
Są to jedne z tych bardziej ludzkich, wyglądem przypominają anioła gdyby nie pazury na nogach i rękach.
Umiejętność rasowa:
Latanie
Zmiana (dostępna od 6 levelu)
Jastrząb

Elf Liosalfar (jasny)
Spiczaste uszy, blond lub białe włosy wraz z niebieskimi oczami albo jasno bądź ciemno brązowe włosy z zielonymi oczami. (Uwaga! Nie są możliwe inne warianty wyglądu, elfy również się nie opalają)
Umiejętność rasowa:
Wspinanie się na wysokie drzewa
Zmiana (dostępna od 6 levelu)
Kuna

Elf Svartalfar (ciemny)
Bardzo blada cera lub barwy smoły, oczy żółte lub zielone, włosy ciemno brązowe i czarne czasem szare wyblakłe. Spiczaste uszy.
(Uwaga! Nie są możliwe inne warianty wyglądu, nie opalają się i unikają słońca, z reguły są złe)
Umiejętność rasowa:
Bezszelestne poruszanie się
Zmiana (dostępna od 6 levelu)
Nietoperz

Wodnik
Człekokształtna istota z rybimi oczami, skórą pokrytą śluzem oraz błoniastymi kończynami. Często z płetwami grzbietowymi. Wszystkie ząbki mają spiczaste.
Umiejętność rasowa:
Oddychanie pod wodą
Zmiana (dostępna od 6 levelu)
Wydra

Kotołak
Trochę większy od domowego kota, poza tym nie różni się zbyt wieloma względami.
Wspinanie się na wysokie drzewa
Zmiana (dostępna od 6 levelu)
Człowiek

Wilkołak
Typowy wilk, no może trochę większy.
Umiejętność rasowa:
Bezszelestne poruszanie się
Zmiana (dostępna od 6 levelu)
Człowiek
57
Wprowadzenie / Fabuła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 01:44:48 »
Budzicie się a jedyne co pamiętacie to sen, bardzo dziwny sen. Tysiące czarnych postaci bez szczególnych rysów twarzy zmierza w tym samym kierunku. Wokół roztacza się ciemność. Idziecie za nimi aż wreszcie trafiacie do ogromnego wąwozu którego nie widać dna. Zatrzymujecie się na krawędzi lecz postacie nie zwalniają jakby przepaści nie było i znikają w jej głębinach. Dziewczyna stoi obok was, wcześniej jej nie dostrzegaliście. Wskazuje na postacie.
-To ludzie. - mówi, po czym pokazuje wąwóz - To koniec.
Stoi chwile milcząc po czym pyta o marzenie. Gdy jej odpowiadacie wskazuje na ledwie widoczny zarys wytyczający drugi brzeg wąwozu.
-Tam jest nieśmiertelność. - po czym staje obok cienkiej starej kładki której wcześniej nie widziałeś. - To jedyna droga idź gdyż dzięki temu spełnisz swe marzenia.- Kładka skrzypi, ale ty ruszasz w bardzo długą drogę.

I nic więcej, coś straciliście czujecie to, coś się wydarzyło a wy tego nie pamiętacie.



Gdy coś umiera coś się rodzi, tak jest i będzie zawsze
Podążaj do celu lecz uważaj przyjacielu gdyż jeśli się zachwiejesz spadniesz.

Te słowa wybuchają w waszej głowie i znikają.
58
Kodeks / Przekazania walk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 05, 2015, 01:17:54 »
Drogi czytelniku pozwól mi na przypomnienie do czego służą statystyki zanim przejdziemy do walki. (Jeśli nie czytałeś o statystykach zrób to gdyż poniżej masz skróconą wersje.

Żywotność: HP postaci.
Siła: Obrażenia jakie zadajemy po ciosie fizycznym.
Wola: Obrażenia jakie zadajemy po ciosie magicznym.
Szybkość: Prędkość poruszania się.
Zwinność: Szansa na unik.


Jak wygląda walka?

Bardzo prosto jedna atakuje druga broni, albo obie atakują, albo wszyscy idą na samobój...Przecież wiesz jak to wygląda.

Może jakieś zasady walk?

No dobrze. Jednak najpierw wiecie iż walka nie ma sędziego który będzie wam mówił ile zadaliście obrażeni. Czy udał się unik czy nie udał. Wszystko jest w waszych statystykach, a  cała walka zależy od waszych zdolności przewidywania.

I. Jeśli otrzymaliście obrażenia najlepiej będzie od razu odjąć je od HP by nie przegapić momentu swej śmierci.
II. Jeśli twój przeciwnik ma więcej punktów szybkości niż ty zwinności nie ma szans na wykonanie uniku.
III. Co jeśli macie tyle samo punktów szybkości i zwinności? Podzielicie się zwycięstwem. Rzecz ujmując unik uda się w połowie i otrzymacie połowę obrażeni. To samo dzieje się z atakami magicznymi.
IV. Tarcze magiczne? Jeśli tak ową posiadasz. Jej wytrzymałość zleży od Woli, punkty mnożymy przez 5.
V. Co jeśli nie posiadam tarczy? Otrzymujesz obrażenia, nie zależnie przeciwnik używa telekinezy czy telepatii.
VI. Uwaga! Wasze ataki muszą być realne, zarówno fizyczne jak i magiczne inaczej będziecie musieli powtórzyć walkę.


Teraz trochę o ranach i złamaniach.

Siła do 5 punktów rozdania będzie zostawiała za sobą niewielkie rany i siniaki, coś jakbyście się przycięli ostrym nożem. Mniej więcej takie rany które bolą 5 minut i przestają.

Siła od 6 do 15 zostawia średnie rany czyli takie które zostaną na kilka dni.

Siła od 16 do 25 będzie zostawiać za sobą rany poważny, głębokie i mocno krwawiące. Mogące prowadzić do wykrwawienia

Siła od 26 zdolna jest łamać kości.

Oczywiście nie musisz zadawać takich obrażeni. Jeśli chcesz napisz podczas ataku z jaką siłą chcesz uderzyć lecz uważaj! Jeśli twoja siła jest ponad 26 zadając rany średnie (od 6 do 15) zmniejsz obrażenia o połowę. Jeśli twoja siła jest ponad 16 zadając obrażenia niewielkie (do 5) zmniejszysz o połowę.


Po walkach


Jestem pewna że twoje zdrowie spadło, nie martw się nie powróci, przynajmniej nie od razu. Żeby odzyskać zdrowie należy coś zjeść jeśli ma się zakupione specjalne jedzonko lub użyć czaru. Jeśli nie posiadasz żadnej z tych rzeczy musisz wrócić do bezpiecznej strefy (siedziby rasy) i tam odpocząć.
 

 

 
59
Kodeks / Zasady
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Watriss dnia Styczeń 04, 2015, 23:24:24 »
Zasady... ech... przecież i tak je zaakceptowaliście po co więc mam je pisać? Może dla własnej przyjemności? Dobrze. Jeśli już się tu znaleźliście to wam je napisze.

I. Posiadaj tylko dwa konta, dodatkowe będą usuwane.
II. Nie próbuj oszukiwać przy statystykach i expie, będzie ona dokładnie kalkulowane.
III. Zachowaj kulturę, jeśli nie swoją to przynajmniej tego kraju i forum.
 *Nie oskarżaj bez podstawnie
 *Postaraj się nie używać wszędzie dużych LITER i nie przedłużaj co chwila słówwwwwwwww.
 *Nie obrażaj innych uczestników.
 * Używaj zasady czwartej.
 *Zakazane jest umieszczanie treści pornograficznych.
IV. Przekleństwa mogą być użyte co jakiś czas w fabule gdy nasz bohater jest  w kiepskiej sytuacji, bez podstawne jednak będzie używanie go w rozmowach przyziemnych i zupełnie naturalnych. Zabronione jest również używanie ich podczas zabaw i rozmów poza historią.
V. Nie odpowiadaj za bohatera innego gracza.
VI. Przeczytaj raz jeszcze swoją wiadomość, może pojawiły się tam niewidoczne dla systemu błędy? Jeśli zauważyłeś błąd u innego gracza spokojnie poinformuj go o tym na PW.
VII. Avatar może przedstawiać postać lub zwierzę w które zmienia się jego rasa.

Zasady Shared Worlds
I. Nie zabijaj innego bohatera chyba że za zgodą właściciela.
II. Postaraj się nie poszerzać świata o niespotykane zjawiska, typu pioruny z czystego nieba czy prażące słońce podczas burzy. Wniosek? Czytaj pogodę.

Zasada dodatkowa

Jeśli użytkownik danego bohatera opuści forum (mam namyśli że ma szlaban na miesiąc i na pewno nie wejdzie lub już nie powróci) możesz odpowiedzieć zamiast niego pod warunkiem że przez niego utknąłeś. Uwaga, nie przeinaczaj jego charakteru.
Strony: 1 ... 4 5 [6]
Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
watachawilkow mocy amazonsolidarnosc grafikaztelenowel companions